Ostutingimused

1. ÜLDINFO

Kirjade vastamise aeg on kuni 5 tööpÀeva
Kui tekib kĂŒsimusi vĂ”i soovite teada tellimuse kohta infot, pöörduge julgelt klienditeeninduse poole info@keisser.ee.
1.1 Kaupade tĂ€pne tarneaeg on mĂ€rgitud iga toote kirjeldusse ja on ĂŒldjuhul kuni 14 tööpĂ€eva, kui pole mĂ€rgitud teisiti. Tellides laos oleva toote enne 15.00 jĂ”uab saadetis Teieni jĂ€rgmisel hommikul.

1.2 Makseid vÔetakse vastu valuutas EUR

2. TELLIMINE

2.1 Tooteid saate tellida meie e-kauplusest ilma registreerumiseta. Kuid soovitame registreeruda, siis saate koheselt 2€ oma kontole boonusraha. SĂŒsteem on turvaline ja mugav kasutada, ning Teie email on meiega kaitstud.
‱ LISAGE SOBIV TOODE/TOOTED OSTUKORVI
‱ MINGE OSTUKORVI
‱ VAJUTAGE NUPULE “MINE KASSASSE”
‱ TÄITKE KÜSITUD LAHTRID, VALIGE SOBIV TRANSPORDI- JA MAKSEVIIS
‱ VAJUTAGE NUPULE “ESITA TELLIMUS”

NĂŒĂŒd jÀÀb ĂŒle ainult oodata.

3. TASUMINE

3.1 PĂ€rast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu “TAGASI KAUPMEHE JUURDE“.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest lÀbi pangalinkide.
3.2.1 Toetame jÀrgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor pank ja COOP pank.
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt arvelduskontole laekunud.
3.4 NB! Maksega seotud teenustasud kannab maksja!

4. KÄTTETOIMETAMINE

4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri “tellimus kinnitatud” koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti vĂ”tke ĂŒhendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie kaubaga tegelema. Kui kaup on koos, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile “Teie tellimus on teele pandud”.

4.2 OMNIVA pakiautomaadi HIND: 3.6€

Kohaletoimetamine 7-14 tööpÀeva.
(Kauba liikumine on jÀlgitav, turvaline)
4.2.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. SeejĂ€rel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jĂ”uab tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jĂ”udnud peale paki teele panemist 3 pĂ€eva jooksul, palun vĂ”tke ĂŒhendust meie klienditeenindusega.
4.2.2 Omniva kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. LÀhete Omniva automaadi juurde (peamiselt kaubanduskeskuste peauste lÀhistel) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. JÀlgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja nÀha) ja vÔtate Teile saadetud kauba.
TĂ€psem info: www.omniva.ee

4.3 Itella SmartPOST pakiautomaadi HIND: 3.00€

Kohaletoimetamine 7-14 tööpÀeva.
(Kauba liikumine on jÀlgitav, turvaline)
4.3.1 Peale eduka tellimuse esitamist, saate oma e-mailile tellimuse kinnituse. SeejĂ€rel hakatakse Teie tellimusega tegelema, enne tellimuse teele panemist saate vastavasisulise kirja, et Teie tellimus on teele pandud. Üldjuhul jĂ”uab peale seda Teie tellimus 24 tunni jooksul, kui kaup pole Teieni jĂ”udnud peale paki teele panemist 3 pĂ€eva jooksul, palun vĂ”tke ĂŒhendust meie klienditeeindusega. Kauba saatmine SmartPostiga toimub ka laupĂ€eval ja pĂŒhapĂ€eval. NB! Riiklikel pĂŒhadel saatmist/kĂ€ttesaamist ei toimu.
4.3.2 SmartPosti kirjeldus: Kui kaup on kohal, tuleb Teie telefoni SMS koodiga. LÀhete SmartPosti automaadi juurde (sinised kapid, peamiselt kaubanduskeskustes) ja leiate sealt puutetundliku ekraani. JÀlgige ekraanil asuvaid juhiseid ja sisestage SMS-iga saadud kood. Kapiuks avaneb (on kuulda ja nÀha) ja vÔtate Teile saadetud kauba.
TĂ€psem info: www.smartpost.ee

5. TAGANEMISÕIGUS

5.1 Tellijal on Ă”igus pĂ”hjust avaldamata 14 pĂ€eva jooksul tellitud kauba kĂ€ttesaamisest lepingust taganeda ning kaup ĂŒmber vahetada vĂ”i tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pĂ€eva jooksul. Kaupa vĂ”ib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses vĂ”i mittesobivuses, kuid proovimise kĂ€igus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mĂ”jutatus. Proovimine tĂ€hendab samavÀÀrset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale vĂ€ljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on vĂ”imalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud vĂ”i kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ĂŒletab kaubaga tutvumiseks vajaliku mĂ”istliku ulatuse vĂ”i kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on MĂŒĂŒjal Ă”igus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ĂŒhepoolselt maha kauba vÀÀrtuse vĂ€henemisele vastav hĂŒvitis. HĂŒvitise suurus mÀÀratakse kindlaks igakordselt lĂ€htudes tagastatud kauba vÀÀrtuse vĂ”imaliku vĂ€henemise ulatusest ning hĂŒvitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel vĂ”imalusel pĂ€rast hĂŒvitise suuruse vĂ€ljaselgitamist. Vahetuskauba postiteenus on tellijale tasuta.
5.2 TAGASTAMINE – Peale taganemisavalduse esitamist vĂ”ite kauba saata Haabersti Smartposti vĂ”i Rocca al mare omniva pakiautomaati numbrile +372 5333 3121
5.3 Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui mĂŒĂŒja ei tĂ”esta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tĂ”estada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.

6. ANDMEKAITSE

6.1 Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskÔlas isikuandmete kaitse seadusega.
6.2 COMMERCE TRADING OÜ kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/vĂ”i tellimuse vormistamisel.
6.3 Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
6.4 COMMERCE TRADING OÜ kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkĂ”ige silmas pidada keisser.ee veebisaidil Tarbijatele kaupade mĂŒĂŒki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
6.5 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega Ôiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
6.6 COMMERCE TRADING OÜ-l on Ă”igus kasutada Tarbija elu- vĂ”i asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
6.7 Tarbijal on igal ajal Ôigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, vÀlja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nÔude sissenÔudmiseks vÔi kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nÔusolekut ei saa tagasi vÔtta tagasiulatuvalt.
6.8 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nÔusoleku keisser.ee veebilehel.
6.9 KrĂŒpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka keisser.ee ligipÀÀs.
6.9.1 COMMERCE TRADING OÜ ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
6.10 COMMERCE TRADING OÜ-l on Ă”igus edastada kliendi Facebook Messengeri kampaaniaid, uudiseid ning tellimustega seonduvaid teavitusi.

 

7. MUUD TINGIMUSED

7.1 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD:

7.1.1 COMMERCE TRADING OÜ vastutab Teie ees ja Teie vastutate COMMERCE TRADING OÜ ees teisele poolele kĂ€esolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates Ă”igusaktides sĂ€testatud juhtudel ja ulatuses.
7.1.2 COMMERCE TRADING OÜ ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest vĂ”i toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju vĂ”i toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida COMMERCE TRADING OÜ ei saanud mĂ”jutada ning mille saabumist COMMERCE TRADING OÜ ei nĂ€inud ette ega vĂ”inud ette nĂ€ha (vÀÀramatu jĂ”ud).

7.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:

Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste tÀitmata jÀtmine vÔi tingimuste mittekohane tÀitmine, sealhulgas tÀitmisega viivitamine.

7.3 ÕIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:

7.3.1 Kui COMMERCE TRADING OÜ on kohustusi rikkunud, vĂ”ib klient:
1) nÔuda kohustuse tÀitmist;
2) oma vÔlgnetava kohustuse tÀitmisest keelduda;
3) nĂ”uda kahju hĂŒvitamist;
4) taganeda lepingust vĂ”i öelda leping ĂŒles;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse tÀitmisega viivitamise korral nÔuda viivist.
7.3.2 Klient vĂ”ib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi vĂ”i koos kĂ”iki seadusest vĂ”i lepingust tulenevaid Ă”iguskaitsevahendeid, mida saab ĂŒheaegselt kasutada, kui seadusest vĂ”i lepingust ei tulene teisiti. EelkĂ”ige ei vĂ”ta kohustuse rikkumisest tuleneva Ă”iguskaitsevahendi kasutamine kliendilt Ă”igust nĂ”uda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju hĂŒvitamist.
7.3.3 Klient ei vĂ”i tugineda kohustuse rikkumisele COMMERCE TRADING OÜ poolt ega kasutada sellest tulenevalt Ă”iguskaitsevahendeid niivĂ”rd, kuivĂ”rd selle rikkumise pĂ”hjustas tema enda tegu vĂ”i temast tulenev asjaolu vĂ”i sĂŒndmus, mille toimumise riisikot ta kannab.

7.4 KLIENDI ÕIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL

7.4.1 KĂ€esolevates tingimustes eraldi lahendamata kĂŒsimustes lĂ€htutakse Eesti Vabariigis kehtivatest Ă”igusaktidest.
7.4.2 Teie ja COMMERCE TRADING OÜ vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse lĂ€birÀÀkimiste teel. Te vĂ”ite pöörduda tarbijavaidluse lahendamiseks tarbijavaidluste komisjoni poole vĂ”i kohtusse. Vaidluste lahendamisel lĂ€htutakse Eesti Vabariigis kehtivatest Ă”igusaktidest.

KĂŒsimuste korral vĂ”tke ĂŒhendust e-mailil info@keisser.ee vĂ”i helistage +372 5 3333 121!