PpcProtect Ostutingimused | KEISSER­čść­čĄ│
Primary Menu
Primary Menu
POOD BLOGI

Ostutingimused

M├╝├╝jaks on keisser.ee┬áe-poodi haldav Commerce Trading O├ť┬á(registrikood 14448738, asukoht P├Ąevalille tn 15-3 Tallinn Harjumaa 13517, tel +372 5306 2253, e-post info@keisser.ee).

Ostjaks ehk kliendiks v├Áib olla iga v├Ąhemalt 18-aastane f├╝├╝siline isik ja iga juriidiline isik, kes enne tellimuse teostamist kinnitab, et on k├Ąesolevate tingimustega tutvunud ning n├Áustub ja kohustub neid t├Ąitma. Ostutingimustes kasutatakse terminit ostja ka tarbijast ostja suhtes.

K├Ąesolevad ostutingimused on ostjaga e-poe vahendusel s├Álmitava m├╝├╝gilepingu lahutamatuks osaks, reguleerides m├╝├╝ja ja ostja vahelist ├Áigussuhet.

  • Kui f├╝├╝silisest isikust ostja on alla 18-aastane, kinnitab ta e-poe vahendusel tellimuse esitamisega, et tema poolt m├╝├╝jaga s├Álmitava lepingu on tema seaduslik esindaja vastavalt seadusele eelnevalt heaks kiitnud v├Ái et ta t├Ąidab lepinguga v├Áetud kohustused vahenditega, mille andis talle selleks otstarbeks v├Ái vabaks kasutamiseks tema seaduslik esindaja v├Ái viimase n├Áusolekul kolmas isik.
  • Kui ostjaks on juriidiline isik, siis eeldab m├╝├╝ja, et juriidilise isiku nimel tellimuse esitaja omab sellise tehingu tegemiseks k├Áiki ├Áigusi ja volitusi. Kahtluse korral on m├╝├╝jal ├Áigus tellimuse t├Ąitmine peatada, see katkestada v├Ái kauba v├Ąljastamisest keelduda kuni ostja esindus├Áiguse t├Áendamiseni ostja poolt.
  • K├Áik e-poe hinnad on esitatud eurodes (ÔéČ) ja sisaldavad Eesti Vabariigis ostutehingu sooritamise hetkel kehtivat k├Ąibemaksu, samuti muid riiklikke v├Ái kohaliku omavalitsuse poolt kehtestatud makse.
  • Ostja kohustub kasutama e-poe teenust heas usus ning juhindudes m├╝├╝ja poolt kehtestatud ostutingimustest. M├╝├╝ja s├Ąilitab k├Ąesolevad ostutingimused koos ostja tellimusega enda andmebaasis. Tellimuse kinnitus koos ostutingimustega edastatakse ostjale e-kirja teel p├Ąrast tellimuse tegemist.
  • Ostja vastutab k├Áikide e-poe ja selle vahendusel ostetud toodete kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesides├╝steemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude e-poe kasutamisest p├Áhjustatud kulutuste eest. Ostja vastutab ostutingimuste, seaduste v├Ái heade kommete vastasest e-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest m├╝├╝jale, teistele e-poe kasutajatele v├Ái kolmandatele isikutele.
  • M├╝├╝jal on ├Áigus tellimuse t├Ąitmine peatada ning esitatud tellimus t├╝histada juhul, kui on alust arvata, et tellimuse esitas piiratud teov├Áimega isik ilma seadusliku esindaja eelneva n├Áusolekuta v├Ái isikul puudub tellimuse esitamiseks vajalik esindus├Áigus v├Ái on ilmnenud m├Áni muu fakt, mis annab alust arvata, et tellimust ei esitatud hea usu ja m├Áistlikkuse p├Áhim├Átteid arvesse v├Áttes.
  • Ostja n├Áustub tingimusega, et ostja poolt ostude sooritamisel ebaeetilise v├Ái kriminaalse k├Ąitumise ilmnemisel v├Ái m├╝├╝gilepingust taganemise ├Áiguse kuritarvitamisel on m├╝├╝jal ├Áigus sulgeda ostja kliendikonto ja keelduda teda edaspidi teenindamast.
  • K├Ąesolevates ostutingimustes reguleerimata k├╝simustes juhindutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest.

E-poe kasutajaks registreerimine

Ostude sooritamiseks ei pea olema e-poe registreerunud kasutaja, kuid m├╝├╝ja soovitab ostjal siiski endale kasutajakonto luua.

M├╝├╝ja v├Átab tellimusi vastu ainult e-poe tellimiskeskkonna kaudu. Muul viisil edastatud tellimused t├Ąitmisele ei kuulu v.a juhul kui ei ole poolte vahel kirjalikult kokku lepitud teisiti.

Toodete tellimisega seotud info

Toote kirjeldus on j├Ąrgmine:

  • toote nimetus;
  • tootekood;
  • saadavus;
  • tootja poolt kehtestatud m├╝├╝gigarantii pikkus
  • hind (1 tk kohta, koos k├Ąibemaksuga ja ilma);
  • pilt (mis oma olemuselt on illustratiivne ja v├Áib erineda tegelikkusest);
  • tehniline info (kui see on m├╝├╝jale teada);
  • ÔÇťuusÔÇŁ (toode on tulnud m├╝├╝ki viimase n├Ądala jooksul).

Lisav├Áimalused tootelehel:

  • lisainfo p├Ąring (v├Áimalus uurida toote kohta l├Ąhemalt, esitades k├╝simuse ja p├Ąringu edastaja andmed);
  • lisa ostukorvi;
  • lisa v├Árdlusesse.

Ostukorv

Ostukorvis sisaldub ostja jaoks j├Ąrgmine info:

  • valitud toote nimetus;
  • tootekood;
  • t├╝kihind;
  • kogus (koguseid saab muuta vajutades kas miinus v├Ái plussm├Ąrgil v├Ái kui soovitakse m├Ąrkida kindlat kogust, siis tuleb vajutada numbrile p├Ąrast mida avaneb lahter, kuhu saab soovitud koguse numbrina m├Ąrkida);
  • rea summa (vastavalt mitu tk olete soovinud osta);
  • summa kokku, kus n├Ąhtub kogu ostukorvi maksumus (koos k├Ąibemaksuga ja ilma).
  • Toote eemaldamiseks ostukorvist tuleb vajutada s├╝mbolil ÔÇťEemaldaÔÇŁ.

Kui ostja m├Átleb tellimuse vormistamise k├Ąigus ├╝mber ja soovib toote osta hoopis tulevikus, on v├Áimalik tooted ostukorvi j├Ątta ning kasutaja olemasolul ei kao need Teie ostukorvist enne kui olete need ise eemaldanud.

Ostu vormistamine

Ostu soovi ning ostukorvis olevate toodete sobivuse korral on v├Áimalik sooritada tellimus vajutades nupule ÔÇťKinnita ja maksaÔÇŁ.

Tellimiseks tuleb valida sobiv k├Ąttetoimetamisviis ja -aadress ning meelep├Ąrane makseviis. Tasuda saab e-poes pangalingiga v├Ái ├╝lekandega. Sularahas saab maksta vaid eelneval kokkuleppele m├╝├╝ja ja/v├Ái kullerfirmaga. Tellimuse esitamisega v├Átab ostja kohustuse tellitu eest tasuda. Toote puhul, mille esemeks on digitaalne sisu, kinnitab ostja tellimuse esitamisega muu hulgas toote edastamise alustamise soovi ning tarbijast ostja korral ka arusaamist, et sellega kaotab tarbijast ostja seadusj├Ąrgse 14-p├Ąevase taganemis├Áiguse. Senikaua kuni ostja ei ole tellitu eest tasunud, puudub m├╝├╝jal kohustus asuda tellimust t├Ąitma.

Tellimise hetkel on n├Ąhtav j├Ąrgnev informatsioon:

  • tellija andmed;
  • ostukorvi maksumus;
  • k├Ąttetoimetamise viis (v├Áimalik on valida ise j├Ąrele tulemise ja kullerteenuse kasutamise vahel) ning piirangud, kui neid esineb. (Kuller toimetab kaupa k├Ątte E-R);
  • makseviis
  • kommentaar tellimusele (v├Áimalik lisada kommentaar juhuks, kui see on tellimuse t├Ąitmiseks oluline);
  • k├Ąttetoimetamisaadress (olemasolevat aadressi on v├Áimalik muuta vajutades ÔÇťSaada teisele aadressile?ÔÇŁ nupule);

kui k├Áik vastab ostja poolt soovitule, tuleb vajutada ostutingimustega tutvumise nupule ning nupule ÔÇ×J├ĄtkaÔÇť p├Ąrast k├Ánealuste tingimustega tutvumist.

Juriidilistel isikutel on v├Áimalus tellida kaupa ka ettemaksu arve alusel v├Ái sooritada ost internetipangas makstes. Ettemaksu arve saadetakse e-kirjana. P├Ąrast tellimuse eest tasumist kas internetipangas v├Ái ettemaksuarve alusel tellib m├╝├╝ja kauba, mis saadetakse ostjale kas kulleriga kui nii on soovitud v├Ái kutsutakse ostja kaubale j├Ąrele m├╝├╝ja esindusse kui nii on ostja poolt m├Ą├Ąratud. Arve esitatakse koos kaubaga. Kui kauba vastuv├Átja ei suuda oma isikusamasust v├Ái esindus├Áigust t├Áestada, ei ole m├╝├╝ja kohustatud tellitud kaupa v├Ąljastama.

M├╝├╝ja kinnitab tellimuse saamist e-kirja teel. Samuti edastab m├╝├╝ja tellimuse t├Ąitmise k├Ąigus ostjale teatise kauba orienteeruva saabumise aja kohta. K├Ánealune aeg ei ole k├Ąsitletav kauba kohustusliku k├Ąttetoimetamise ajana, kuiv├Árd kauba saabumise aeg v├Áib m├╝├╝jast s├Áltumatute asjaolude t├Áttu muutuda.

Kui juriidilisest isikust ostja ei ole tellimuse eest tasunud (arvete puhul 1 t├Â├Âp├Ąev tellimuse esitamisest kui m├╝├╝ja ei ole m├Ąrkinud teisiti), t├╝histab m├╝├╝ja tellimuse automaatselt ning m├╝├╝gileping loetakse tingimuse saabumata j├Ątmise t├Áttu s├Álmimata

  • Konto (Sisselogimine)

Rubriigi ÔÇťMinu KontoÔÇŁ all n├Ąhtub j├Ąrgnev informatsioon:

  • profiil (e-poe kasutajaga seotud andmed);
  • aadressid (├╝ld- ja k├Ąttetoimetamisaadress);
  • tellimuste ajalugu (siin saab j├Ąlgida ostude ajalugu).

Kauba k├Ąttetoimetamine

  • Kaup toimetatakse ostjani kullerteenust kasutades hiljemalt 2 n├Ądala jooksul, kui ostja on nii m├Ą├Ąranud ja kaup on laos olemas. Kui kaupa laos pole, toimetatakse kaup kullerteenust kasutades ostjani ├╝ldjuhul 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul p├Ąrast kauba j├Áudmist m├╝├╝ja esindusse. M├╝├╝jal on ├Áigus kasutada ostja poolt valitud kullerteenusest erinevat kullerteenust olukorras, kus alternatiivset kullerteenust kasutades saab toimetada kauba ostjani kiiremini.
  • Kullerteenus h├Álmab kulleri poolt kauba toimetamist ostja poolt m├Ąrgitud k├Ąttesaamisaadressile. V├Ąikesem├Á├Ádulise kauba toimetab kuller ostja ukseni. Suurem├Á├Ádulise kauba toimetab kuller ostja poolt m├Ąrgitud k├Ąttesaamisaadressil asuva maja ette, st kulleril puudub kohustus toimetada kaup ostja ukseni.
  • Juhul, kui kauba k├Ąttetoimetamine eba├Ánnestub kullerist s├Áltumatutel p├Áhjustel kahel j├Ąrjestikusel korral, tuuakse kaup m├╝├╝ja esindusse tagasi. Sellisel juhul on ostjal v├Áimalik tulla kaubale j├Ąrele m├╝├╝ja esindusse v├Ái paluda m├╝├╝jal saata kaup uuesti kullerteenuse vahendusel ostja poolt m├Ąrgitud k├Ąttesaamisaadressile millisel juhul kohustub ostja tasuma m├╝├╝jale saatekulu katteks tehtud lisakulutused.
  • Soovi korral v├Áib ostja kauba k├Ątte saada m├╝├╝ja esindusest. Sellisel juhul peab tellides tegema vastava valiku.
  • Veebipoes tooteinfo juures on oluline panna t├Ąhele tarnet├Ąhtaega, sest m├Ánedest ladudest kauba kohaletoimetamise periood v├Áib olla pikem kui 3 t├Â├Âp├Ąeva. Kui tarnetes esineb m├╝├╝jast s├Áltumatuid viivitusi (n├Ąiteks kaup on saanud otsa, kullerfirmal on ootamatud probleemid jms), siis v├Áetakse m├╝├╝ja esindusest ostjaga ├╝hendust ja selgitatakse asjaolusid ning t├Ąhtaegu.
  • F├╝├╝silisest isikust ostjale ja juriidilisest isikust ostja esindajale antakse kaup k├Ątte isikut t├Áendava dokumendi esitamisel. Kauba vastuv├Átja esindus├Áiguses kahtlemise korral on m├╝├╝ja t├Â├Âtajatel ├Áigus seda kontrollida.
  • Kauba vastuv├Átja peab kauba vastuv├Átmisel kontrollima vastuv├Áetava kauba koguste vastavust saatelehele ja koheselt teavitama kullerit v├Áimalikest erinevustest. Hilisemaid pretensioone ei arvestata.

Tarbija taganemis├Áigus

Tarbijast ostjal on ├Áigus taganeda ostu aluseks olevast m├╝├╝gilepingust 14 kalendrip├Ąeva jooksul alates toote k├Ąttesaamisest, mida t├Áendab tarbijast ostja allkiri toote saate- v├Ái vastuv├Átmise lehel koos toote k├Ąttesaamise kuup├Ąevaga. M├╝├╝gilepingust taganemiseks peab tarbijast ostja esitama m├╝├╝jale 14 kalendrip├Ąeva jooksul taganemisavalduse, milles tarbijast ostja m├Ąrgib, kas ta soovib lepingust taganemisel saada m├╝├╝jalt tagasi ostuhinna v├Ái vahetada ostetud toote m├Áne muu m├╝├╝ja poolt pakutava toote vastu.

Tarbijast ostjal puudub ├Áigus tarbija taganemis├Áigusele tuginedes m├╝├╝gilepingust taganeda p├Ąrast toote eest tasumist juhul, kui tooteks on:

  • unikaalne asi, mis on valmistatud tarbijast ostja esitatud tingimuste kohaselt v├Ái on m├╝├╝ja poolt spetsiaalselt tarbijast ostjale tellitud, arvestades tarbijast ostja isiklikke vajadusi, mist├Áttu ei ole v├Áimalik seda realiseerida kolmandatele isikutele;
  • arvutitarkvara, arvutim├Ąngud, audio- ja videosalvestised ning selle sarnased tooted juhul, kui tarbijast ostja on avanud toote pakendi;
  • sellise digitaalse sisu edastamine, mida ei toimetata k├Ątte f├╝├╝silisel andmekandjal;
  • tooted v├Ái teenused, mille osas on seadusandja pidanud vajalikuks kehtestada taganemis├Áiguse kasutamise piirangu (v├Ála├Áigusseaduse ┬ž 53 l├Áige 4); v├Ái kui
  • taganemis├Áiguse kasutamine on vastuolus tarbija taganemis├Áiguse regulatsiooni eesm├Ąrgiga v├Ái on vastuolus hea usu p├Áhim├Áttega.

Tarbijast ostja poolt m├╝├╝gilepingust taganemise korral kohustub m├╝├╝ja tagastama tarbijast ostjale toote eest tasutud ostuhinna kui tarbijast ostja ei ole avaldanud teistsugust soovi. M├╝├╝ja kannab raha tagastatud toote eest tarbijast ostja arvelduskontole hiljemalt 14 kalendrip├Ąeva jooksul alates taganemisavalduse k├Ąttesaamisest eeldusel, et tarbijast ostja on tagastatava toote m├╝├╝jale tagastanud v├Ái esitanud t├Áendi, et tagastatav toode on m├╝├╝jale saadetud eeldusel, et ei esine alust ostjale tagastatava summa v├Ąhendamiseks v├Ái tasaarvestamiseks. Juhul, kui toode on tarbijast ostja hinnangul puudusega, kohustub tarbijast ostja sellest m├╝├╝jat taganemisavalduses teavitama ning puuduse enne toote tagastamist fikseerima (nt pildi tegemisega).

Tarbijast ostja poolt tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama k├Áiki toote pakendis sisaldunud esemeid, sh lisavarustust ja nende pakendeid). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus tootele on lisatud veel m├Áni toode, tuleb tarbijast ostjal tagastada kogu komplekt, st nii toode kui ka k├Áik sellele lisatu. Tagastatav toode ei tohi olla kasutatud. Toote kasutamiseks ei loeta toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumist viisil nagu oleks see lubatav tavap├Ąraselt poes. Tagastatava toote originaalpakend ei tohi olla rikutud ning peab olema kaubandusliku v├Ąlimusega.

Kui tarbijast ostja poolt tagastatav toode (ja/v├Ái selle pakend) on halvenenud, vigastatud v├Ái kahjustunud, on m├╝├╝jal ├Áigus tasaarvestada toote v├Ą├Ąrtuse v├Ąhenemine tarbijast ostjale tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab m├╝├╝ja tarbijast ostjale tasaarvestamise avalduse tarbijast ostja poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui tarbijast ostja ei ole n├Áus tasaarvestamise teates v├Ái tarbijast ostjale esitatud h├╝vitise n├Áudes n├Ąidatud v├Ą├Ąrtuse v├Ąhenemisega, on tarbijast ostjal ├Áigus kaasata toote v├Ą├Ąrtuse v├Ąhenemise kindlakstegemiseks s├Áltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse v├Árdselt tarbijast ostja ja m├╝├╝ja vahel, v.a juhul, kui ├╝he poole seisukoht osutub ekspertiisi tulemusena selgelt p├Áhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus p├Áhjendamatuks.

Tarbijast ostja kohustub tarbija taganemis├Áigust kasutades tagastama toote m├╝├╝ja kontorisse. Toote saatmine postkontorisse on k├Ąsitletav toote tagastamise kohustuse rikkumisena ning selle korral kohustub tarbijast ostja tasuma m├╝├╝jale leppetrahvi summas kuni 20 eurot. M├╝├╝jal on ├Áigus leppetrahvi n├Áue tasaarvestada tarbijast ostjale tagastamisele kuuluva summaga.

Kui tarbijast ostja taganeb m├╝├╝gilepingust kasutades 14-p├Ąevast taganemis├Áigust, j├Ą├Ąvad tarbija kanda toote tagastamisega seotud otsesed kulud (sh transpordi- ja postikulud).

M├╝├╝ja taganemis├Áigus

M├╝├╝jal on muu hulgas ├Áigus ostjaga s├Álmitud m├╝├╝gilepingust taganeda olukorras, kus tehnilise vea t├Áttu on e-poes pakutava toote hind muutunud/muudetud v├Árreldes vastava toote tavalise turuhinnaga ebam├Áistlikult odavaks ja m├╝├╝ja ei ole toote juures eraldi m├Ąrkinud, et tegemist on tema poolt kaubale kehtestatud erihinnaga, ning m├╝├╝ja ei ole toodet ostjale veel ├Ąra saatnud/├╝le andnud. M├╝├╝jal on ├Áigus sellisest m├╝├╝gilepingust taganeda 3 t├Â├Âp├Ąeva jooksul alates vigase hinnaga s├Álmitud m├╝├╝gilepingust teadasaamisest, esitades ostjale vastavasisulise avalduse. M├╝├╝ja kohustub m├╝├╝gilepingust taganemise korral hiljemalt 10 kalendrip├Ąeva jooksul tagastama ostjale toote eest tasutud hinna ja transpordikulu.

Kauba mittevastavus lepingule

Toote sobivuse osas on v├Áimalik saada konsultatsiooni m├╝├╝ja esindustes, m├╝├╝ja ├╝ldnumbrilt +372 5306 2253 v├Ái saates e-kirja aadressile info@keisser.ee. M├╝├╝gigarantiiaeg toodetele on v├Ąlja toodud veebipoes tooteinfo juures iga toote kohta eraldi.

Ostjal on ├Áigus esitada pretensioon toote mittevastavuse osas, mis ilmneb 2 aasta jooksul alates selle ├╝leandmisest ostjale. Lisaks eeltoodud ostja ├Áigusele esitada pretensioon 2 aasta jooksul, v├Áib toote suhtes kehtida ka tootja poolt antav garantii, mille olemasolu ja pikkuse kohta leiab informatsiooni iga toote juures eraldi.

Tarbijast ostjal on ├Áigus kasutada toote potentsiaalse lepingutingimuste mittevastavuse korral k├Áiki seaduses s├Ątestatud ├Áiguskaitsevahendeid ning p├Â├Ârduda kaebusega Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole, kelle p├Ądevuses on lahendada tarbijast ostja ja m├╝├╝ja vahel s├Álmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel eeldusel, et vaidlusaluse toote v├Ái teenuse v├Ą├Ąrtus on 20 v├Ái enam eurot. Kaebuse l├Ąbivaatamine tarbijavaidluste komisjonis on pooltele tasuta. Juriidilistelt isikutelt kaupa tagasi ei osteta.

Ostja peab hiljemalt 2 kuu jooksul toote puuduse ilmnemisest sellest m├╝├╝jale teada andma, esitades selleks m├╝├╝jale v├Ąhemalt kirjalikku taasesitamist v├Áimaldavas vormis pretensiooni. Ostja peab pretensioonis m├Ąrkima enda nime ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuup├Ąeva, tootel puuduse ilmnemise kuup├Ąeva, puuduse ja selle avastamise kirjelduse ning viitama v├Ái lisama pretensioonile toote ostu t├Áendava dokumendi.

Ostjal on tootel puuduse esinemise korral ├Áigus n├Áuda m├╝├╝jalt toote tasuta parandamist v├Ái selle asendamist puudusteta toote vastu, selle v├Áimatuse v├Ái ebam├Áistlikkuse korral aga taganeda m├╝├╝gilepingust eeldustel, et m├╝├╝jal ei ole v├Áimalik toodet parandada v├Ái asendada v├Ái parandamine eba├Ánnestub v├Ái seda ei teostata m├Áistliku aja jooksul.

M├╝├╝ja ei vastuta defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara v├Ái informatsiooni kahjustumine, k├Ąibe v├Ái kasumi kaotamine. M├╝├╝gilepingust tulenev m├╝├╝ja vastutus on piiratud toote maksumusega juhtudel, kus eelnev ei ole seadusega vastuolus.

E-poes sisalduv info

M├╝├╝ja annab endast parima, et informatsioon, mis sisaldub m├╝├╝ja veebilehel, oleks korrektne ja v├Ąrske. M├╝├╝jal on ├Áigus veebis olevat informatsiooni igal ajahetkel muuta, teha lisandusi ja muudatusi ning samas ka informatsiooni kas osaliselt v├Ái t├Ąielikult veebilehelt eemaldada.

M├╝├╝ja j├Ątab endale ├Áiguse korrigeerida hindu vastavalt vajadusele sellest potentsiaalseid ostjaid eraldi etteteavitamata. Hindade muutumine ei oma tagasiulatuvat m├Áju juba tasutud, kuid mitte veel k├Ąttetoimetatud tellimustele. M├╝├╝ja e-poes ja esinduses kohalolevate kaupade n├Ąidiste hinnad v├Áivad erineda. Sellisel juhul loetakse kehtivaks m├╝├╝ja esinduses esitatud hind.

E-poes kajastatud info tegelikkusele mittevastavuse kahtluse tekkimise korral, on soovitatav v├Átta enne tellimuse esitamist m├╝├╝jaga ├╝hendust ning paluda m├╝├╝jalt kahtlustuse k├Árvaldamiseks selgitusi.

K├╝simuste tekkimisel palun kirjutage meile e-posti teel info@keisser.ee v├Ái helistage +372 5306 2253.

OSTUKORV

No products in the cart.