1. ├ťLDINFO

1.1 Kirjade vastamise aeg on kuni 3 t├Â├Âp├Ąeva. Kui tekib k├╝simusi v├Ái soovite teada tellimuse kohta infot, p├Â├Ârduge julgelt klienditeeninduse poole.
1.2 Makseid v├Áetakse vastu valuutas EUR.

2. TELLIMINE

2.1 Tooteid saate tellida meie veebipoest ilma registreerumiseta, kuid registreeritud kasutajatele v├Áivad rakenduda lisasoodustused. S├╝steem on turvaline ja mugav kasutada, ning isikuandmed on meiega kaitstud.

2.2 Tellimuse esitamiseks tuleb l├Ąbida j├Ąrgmised tegevused:
1) Lisage sobiv toode/tooted ostukorvi;
2) Liikuge edasi ostukorvi, vajutades ostukorvi kujulist nuppu lehe ├╝laosas;
3) T├Ąitke k├╝situd lahtrid, valige sobiv transpordi ja makseviis;
4) Lugege l├Ąbi Ostu- ja M├╝├╝gitingimused ning n├Áustumise korral andke n├Áusoleku kinnitus;
5) Vajutage nupule ”Esita tellimus” ning sooritage tellimuse eest makse.
N├╝├╝d j├Ą├Ąb ├╝le ainult oodata kuniks saabub teile tellimuse kinnitus e-mailile ning teie tellimust komplekeerima hakatakse.

3. TASUMINE

3.1 P├Ąrast ostu tasumist tuleb kindlasti vajutada nuppu ÔÇťTagasi kaupmehe juurdeÔÇť.
3.2 Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest l├Ąbi pangalinkide, j├Ąrelmaksu partnerite ja arve/e-arve alusel.

3.2.1 Toetame j├Ąrgmisi pangalinke: Swedbank, SEB, LHV pank, Luminor pank ja COOP pank.
3.3 Tellimusega tegeletakse kohe, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt arvelduskontole laekunud.
3.4 Maksetega seotud teenustasud kannab ostja.

4. KÄTTETOIMETAMINE

4.1 Kui olete edukalt tasunud oma kauba eest, tuleb Teie e-mailile vastav kiri ÔÇťtellimus kinnitatudÔÇŁ koos detailse infoga. Kui te pole seda kirja saanud, siis kindlasti v├Átke ├╝hendust klienditeenindusega. Peale seda hakatakse Teie tellimusega tegelema. Kui kaup on komplekteeritud, pannakse see Teie poole teele ning saate kohe ka kirja e-mailile ÔÇťTeie tellimus on teele pandudÔÇŁ.

4.1.1 NB! Riiklikel p├╝hadel saatmist/k├Ąttesaamist ei toimu.
4.2 T├Ąpsete ja ajakohaste tarneviiside ja nende maksumusega saate tutvuda Transpordi info lehel. Viide: Transpordi info
4.3 Juhul, kui klient ei l├Ąhe ├Áigeaegselt paki j├Ąrele ning see tagastatakse Commerce Trading O├ť-le, siis on kliendi kohustus tasuda tagastusega seonduvad kulud ning soovikorral ka uuesti postitamise kulu. Kui klient on tellinud kauba esindusse j├Ąrele tulemisega, siis on kliendil kohustus kaubale j├Ąrele tulla 3 kalendrikuu jooksul. Kaubale j├Ąrgi tulemata j├Ątmisel tellimus anuleeritakse ning tellimuse eest tasutud summat ei tagastata.

5. TAGANEMIS├ĽIGUS

5.1 Tellijal on ├Áigus p├Áhjust avaldamata 14 p├Ąeva jooksul tellitud kauba k├Ąttesaamisest lepingust taganeda ning kaup ├╝mber vahetada v├Ái tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 p├Ąeva jooksul.

5.2 Kaupa v├Áib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses v├Ái mittesobivuses, kuid proovimise k├Ąigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne m├Ájutatus. Proovimine t├Ąhendab samav├Ą├Ąrset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist.
5.3 Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale v├Ąljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on v├Áimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud v├Ái kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ├╝letab kaubaga tutvumiseks vajaliku m├Áistliku ulatuse v├Ái kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on M├╝├╝jal ├Áigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ├╝hepoolselt maha kauba v├Ą├Ąrtuse v├Ąhenemisele vastav h├╝vitis. H├╝vitise suurus m├Ą├Ąratakse kindlaks igakordselt l├Ąhtudes tagastatud kauba v├Ą├Ąrtuse v├Áimaliku v├Ąhenemise ulatusest ning h├╝vitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel v├Áimalusel p├Ąrast h├╝vitise suuruse v├Ąljaselgitamist.
5.4 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, v├Ąlja arvatud juhul, kui tagastamise p├Áhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale v├Ái defektiga asi).
5.5 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele j├Ąrgneva 14 p├Ąeva jooksul v├Ái esitama t├Áendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba ├╝le andnud kauba vedajale.
5.6 Veebipood tagastab tagastatava kauba k├Ąttesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 p├Ąeva m├Â├Âdumisel arvates taganemisavalduse saamisest, k├Áik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.7 Veebipood v├Áib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud v├Ái kuni ostja on esitanud t├Áendid, et on asja tagasi saatnud, s├Áltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.8 Kui ostja on s├Ánaselgelt valinud Veebipoe pakutud k├Áige odavamast tavap├Ąrasest asja k├Ąttetoimetamise viisist erineva k├Ąttetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ├╝letab tavap├Ąrase k├Ąttetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.9 Veebipoel on ├Áigus taganeda m├╝├╝gitehingust ning n├Áuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse t├Áttu m├Ąrgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.10 Kaubast taganemiseks peab klient t├Ąita kaubast taganemise avalduse, mis on leitav siit: Kauba tagastamise avaldus
5.11 Peale avalduse esitamist v├Áite kauba saata Haabersti Smartposti v├Ái Haabersti rimi Omniva pakiautomaati numbrile +372 5 3333 121, v├Ái suurema eseme puhul tagastada see meie esindusse aadressil Meistri 22-402, 13517 Tallinn.
5.12 Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui m├╝├╝ja ei t├Áesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi m├Â├Âdumist kauba ostust tuleb tarbijal endal t├Áestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
5.13 Ostjal on ├Áigus puuduse ilmnemisel p├Â├Ârduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@keisser.ee .┬áVeebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult v├Ái kirjalikku taasesitamist v├Áimaldavas vormis 15 p├Ąeva jooksul.

6. ANDMEKAITSE

6.1 Kliendi isikuandmeid t├Â├Âdeldakse koosk├Álas isikuandmete kaitse seadusega.

6.2 Commerce Trading O├ť kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/v├Ái tellimuse vormistamisel.
6.3 T├Â├Âdeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.
6.4 Commerce Trading O├ť kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelk├Áige silmas pidada veebipoes Tarbijatele kaupade m├╝├╝ki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.
6.5 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega ├Áiguse koguda ja t├Â├Âdelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks.
6.6 Commerce Trading O├ť-l on ├Áigus kasutada Tarbija elu- v├Ái asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
6.7 Tarbijal on igal ajal ├Áigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, v├Ąlja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva n├Áude sissen├Áudmiseks v├Ái kauba kohaletoimetamiseks.┬áEelnimetatud isikuandmete kasutamise n├Áusolekut ei saa tagasi v├Átta tagasiulatuvalt.
6.8 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud n├Áusoleku Commerce Trading O├ť veebilehel.
6.9 Kr├╝pteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Commerce Trading O├ť-l ligip├Ą├Ąs.
6.9.1 Commerce Trading O├ť ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.
6.10 Commerce Trading O├ť-l on ├Áigus edastada kliendi Facebook Messengeri kampaaniaid, uudiseid ning tellimustega seonduvaid teavitusi.

7. MUUD TINGIMUSED

7.1 VASTUTUS JA V├ä├äRAMATU J├ĽUD:

7.1.1 Commerce Trading O├ť vastutab Teie ees ja Teie vastutate Commerce Trading O├ť ees teisele poolele k├Ąesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates ├Áigusaktides s├Ątestatud juhtudel ja ulatuses.
7.1.2 Commerce Trading O├ť ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest v├Ái toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju v├Ái toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Commerce Trading O├ť ei saanud m├Ájutada ning mille saabumist Commerce Trading O├ť ei n├Ąinud ette ega v├Áinud ette n├Ąha (v├Ą├Ąramatu j├Áud).
7.2 KOHUSTUSTE RIKKUMINE:
7.2.1 Kohustuste rikkumine on tellimuse tingimuste t├Ąitmata j├Ątmine v├Ái tingimuste mittekohane t├Ąitmine, sealhulgas t├Ąitmisega viivitamine.
7.3 ├ĽIGUSKAISEVAHENDID KOHUSTUSTE RIKKUMISE KORRAL:
7.3.1 Kui veebipood on kohustusi rikkunud, v├Áib klient:
1) n├Áuda kohustuse t├Ąitmist;
2) oma v├Álgnetava kohustuse t├Ąitmisest keelduda;
3) n├Áuda kahju h├╝vitamist;
4) taganeda lepingust v├Ái ├Âelda leping ├╝les;
5) alandada hinda;
6) rahalise kohustuse t├Ąitmisega viivitamise korral n├Áuda viivist.
7.3.2 Klient v├Áib kohustuse rikkumise korral kasutada eraldi v├Ái koos k├Áiki seadusest v├Ái lepingust tulenevaid ├Áiguskaitsevahendeid, mida saab ├╝heaegselt kasutada, kui seadusest v├Ái lepingust ei tulene teisiti. Eelk├Áige ei v├Áta kohustuse rikkumisest tuleneva ├Áiguskaitsevahendi kasutamine kliendilt ├Áigust n├Áuda kohustuse rikkumisega tekitatud kahju h├╝vitamist.
7.3.3 Klient ei v├Ái tugineda kohustuse rikkumisele Commerce Trading O├ť poolt ega kasutada sellest tulenevalt ├Áiguskaitsevahendeid niiv├Árd, kuiv├Árd selle rikkumise p├Áhjustas tema enda tegu v├Ái temast tulenev asjaolu v├Ái s├╝ndmus, mille toimumise riisikot ta kannab.
7.4 KLIENDI ├ĽIGUSED VAIDLUSTE LAHENDAMISEL
7.4.1 K├Ąesolevates tingimustes eraldi lahendamata k├╝simustes l├Ąhtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest ├Áigusaktidest.
7.4.2 Vaidluste lahendamiseks v├Áib klient p├Â├Ârduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET), Tarbijakaitse ja Tehnilise J├Ąrelevalve Ametisse (https://www.ttja.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine) v├Ái kohtusse.
K├╝simuste korral v├Átke ├╝hendust siit v├Ái saatke e-mail: info@keisser.ee