Õnnelik klient 2018 (kliendirahulolu programm)

#keisser

 

hoolitseb selle eest, et kõik tema kliendid oleksid õnnelikud. Usume sellesse, et kliendirahulolu peaks olema iga ettevõtte põhiline eesmärk ning oma kliente tuleb hoida nagu kullatera. Seetõttu oleme loonud mõned lihtsad reeglid enda jaoks mida järgime ning mida loodetavasti meie kliendid hindavad…

Kiire tugi ja raha tagastamine

Hoolitseme selle eest, et kõik nõuded 24h jooksul rahuldatakse. Me ei kao ära ja oleme alati kättesaadavad ning oma kätt kliendi taskusse ei suru – kui kaup on tagastatud või kui kauba tarne hilineb ning klient soovib raha tagasi siis ta saab selle viivitamatult 🙂

Õnnelik klient = püsikunde

Lubame, et hoolitseme teie eest nagu te oleksite meie enda pere liige. Pakime alati kaasa üllatusi ning muretseme selle eest, et teie ostukogemus meiega oleks 101% meeldiv.

100% Raha tagasi garantii

Tingimused:

•  Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate 100% raha tagasi.

•  Ostetud kaupa ei saa tagastada kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.

•  Toote tagastamiseks palun saadke e-kiri meie klienditeenindusele kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, tellimuse number ning arveldusarve kuhu raha tagasi   kanda ja soovitavalt kauba tagastamise põhjus.

•  Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 1 päeva jooksul alates kauba tagastamisest.

•  Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.

Tarbija on kohustatud tagastatava kauba kauplejani toimetama 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. Juhul, kui tagastus ei ole nimetatud tähtaja jooksul kauplejani jõudnud, võib tagasimaksega viivitada päevani, kui tagastus on kauplejani jõudnud. Tagastuse kättesaamise päev on siis ühtlasi tagasimakse viimane tähtaeg.

Taganemisavalduse tüüpvorm:
http://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf