Siit lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui teil peale KKK-ga tutvumist on jätkuvalt küsimusi meie toodete või teenuste kohta siis võtke julgelt ühendust meie klienditoega. Kontaktid on leitavad siit!
Kiiresti mu kaup kohale jõuab?
Üldiselt on Keisser.ee e-poes toodete tarneaeg 7-14 tööpäeva puhtalt tänu kauba valiku suurusele (100 000+ toodet) ja vajalike dokumentide vormistamisele. Täpsemalt saate lugeda transpordi kohta siit!
Kaugel on mu saadetis?
Kui tarneaeg on möödunud või tunnete lihtsalt huvi tellimuse staatuse kohta siis võtke meiega julgelt ühendust aadressil info@keisser.ee või kiirete küsimuste korral helistage 5383 8310
Saatsin e-maili, kuid pole veel vastust saanud?
E-mailidele vastame üldjuhul tööpäevadel esimesel võimalusel, kuid kiirete küsimuste korral on tööpäeviti: 10:00-16:00 klienditugi saadaval numbril (+372) 5383 8310.
Tellitud toode ei sobi mulle?
Kui kaup teile mistahes põhjusel ei sobi siis palun täitke taganemisavaldus, mis on leitav siit! Peale avalduse esitamist võite kauba saata Haabersti Smartposti või Haabersti Omniva pakiautomaati numbrile +372 5383 8310
Kust on teie kaup pärit?
Osa meie tooteid on hiina kvaliteetsetelt tootjatelt (Xiaomi, Nillkin jne) ja osa on Euroopa ladudest. Impordime kõik tooted otse tootjatelt (s.t. ei kasuta aliexpressi, ebay’d vms) ning vastutame toodete kvaliteedi ning EU nõuetele vastavuse eest. Tellides meilt võid kindel olla, et toode on kvaliteetne, dokumenteeritud ja EU nõuetele vastav. Kõiki meie kaupu kontrollib importimisel Eesti Toll.
Ei saa tooteinfost aru, kuna see inglise keelne?
Võta meie klienditoega ühendust ning vastame kõik toodetega seonduvad küsimused. Meie täpsed kontaktid leiate siit!